صادرشده توسط کمپینهای خارجی، کامیونهای ولوو
ملزومات
کامیونهای ولوو به سرعت نیاز به انجام شدن این قسمت دارند. با مشتری خود تماس بگیرید.
توضیح مختصر
بهبود کنترل انتشار و نظارت در ای ام اس
حداکثر کار با توجه به تاثیر مربوطه اندازه گیری میشود.
توجه: وی اس تی 17030 باید هنگام انجام آزمایش «انطباق تزریق مایع اگزوز دیزل» در عملیات ابزار فناوری 25846–3 مورد استفاده قرار گیرد.
شماره قطعه بیان کننده علت: 21900553 ، 22423434 ، 21900541 ، 22423432 ، 21900545
روش، جایگزین شماره یک
این روش مخصوص وسایل نقلیه ی بدون سازگاری تنقیه مایع اگزوز دیزل است.
قابل استفاده برای وسایل نقلیه زیر:
ENG-VE16
ENG-VE11,EASP5,OBDEP-C
ENG-VE13,EASP5,OBDEP-C,D13K420
ENG-VE13,GT-LNG
1: در برنامه تکتول به خودروی مذکور متصل شوید.
2: روی قسمت «برنامه» کلیک کنید.
3: اف اچ/اف ام (4): عملیات 17026-3 واحد کنترل برنامه را انتخاب کرده و بر روی گزینه ی شروع کلیک کنید.
آربی-ای 146: عملیات 1700-08-03-39 را انتخاب کرده و پس از برنامه ریزی واحد کنترل، بر روی گزینه ی شروع کلیک کنید.
4: سیستم مدیریت موتور (ای ام اس) را انتخاب کرده و بر روی گزینه ی شروع کلیک کنید.
اگر گزینه ی ای ام اس در به روزرسانی های ابزار فناوری وجود نداشته باشد بدان معناست که قبلا با نسخه ی مربوطه آپدیت شده است؛ به همین دلیل، نیازی به اقدام بیشتر از سوی شما وجود ندارد.
روش، جایگزین شماره 2
این روش مخصوص وسایل نقلیه ی دارای سازگاری تنقیه مایع اگزوز دیزل است.
قابل استفاده برای وسایل نقلیه زیر:
ENG-VE11,EASP5,OBDEP-B
ENG-VE13,EASP5,OBDEP-B
ENG-VE13,EASP5,OBDEP-C,D13K460/D13K500/D13K540
ENG-VE11,EASP7
ENG-VE13,EASP7
توجه: بدین منظور باید نسخه 2.8.32 یا بالاتر برنامه تکتول را نصب کنید.
1: در برنامه تکتول به خودروی مذکور متصل شوید.
2: روی قسمت «برنامه» کلیک کنید.
3: اف اچ/اف ام (4): عملیات 17026-3 واحد کنترل برنامه را انتخاب کرده و بر روی گزینه ی شروع کلیک کنید.
آربی-ای146: عملیات 1700-08-03-39 را انتخاب کرده و بر روی گزینه ی شروع کلیک کنید.
سیستم مدیریت موتور (ای ام اس) را انتخاب کرده و بر روی گزینه ی شروع کلیک کنید.
اگر ای ام اس اس دبلیو جدید دانلود شده، مرحله ی 5 را ادامه دهید.
اگر گزینه ی ای ام اس در به روزرسانی های ابزار فناوری وجود نداشته باشد بدان معناست که قبلا با نسخه ی مربوطه آپدیت شده است؛ در چنین شرایطی باید به سراغ مرحله ی 7 بروید.
4: در قسمت «محصول»، بر روی گزینه ی «اتمام» کلیک کنید.
5: بر روی گزینه ی «اتصال» کلیک کنید تا شناسایی خودرو مجددا آغاز شود.
6: قسمت «آزمایش» را انتخاب کنید.
7: اف اچ/اف ام (4): آزمایش 25846-3 اس سی آر را انتخاب کرده و بر روی گزینه ی «شروع» کلیک کنید.
آربی-ای146: آزمایش 2589-08-03-05 اس سی آر را انتخاب کرده و بر روی گزینه ی «شروع» کلیک کنید.
8: بر روی گزینه ی «سازگاری تنقیه مایع اگزوز دیزل» کلیک کرده و سپس گزینه «ادامه» را انتخاب کنید.
سیستم مدولار اروپا (EMS[1]) (مانیتور NOx، موج 1)، به روزرسانی نرم افزار
دانلود نرم افزار جدید برای سیستم مدولار اروپا.
بازارهای مربوطه
شرکت کامیونهای ولوو، سوئد، نروژ، دانمارک، فنلاند، ایسلند، بلژیک، بریتانیا، فرانسه، یونان، هلند، ایتالیا، پرتغال، سوئیس، اسپانیا، آلمان، اتریش، اسلوونی، بوسنی، کرواسی، مقدونیه، صربستان، مونته نگرو، بلغارستان، مجارستان ، اوکراین، بلاروس، لتونی، روسیه، لیتوانی، استونی، قزاقستان، ارمنستان، جمهوری چک، اسلواکی،لهستان، رومانی، مولداوی، آلبانی، کنگو-کینشازا، فلسطین، گوادلوپ، زامبیا، عربستان سعودی، اسرائیل، ژاپن، مالزی، ترکیه، کره، تایوان، امارات متحده عربی، هنگ کنگ، سنگاپور، مراکش، استرالیا، نیوزیلند.
عملیات اصلی: 28005. سیستم مدولار اروپا، به روزرسانی نرم افزار. (M)
عملیات اضافی:17010. کامپیوتر قطع و وصل. (M)
عملیات اضافی:17030. پارامتر، برنامه نویسی. (O)
حداکثر کار یدی: طبق ضربههای ایجاد شده.
توجه: از VST 17030 زمانی استفاده می شود که آزمایش "AdBlue Injection Adaption" در عملیات Tech Tool 25846-3 در "روش، جایگزین 2" انجام شده باشد.
سیستم مدولار اروپا (EMS[1]) (مانیتور NOx، موج 1)، به روزرسانی نرم افزار
.(4) FH/FM ،RB-A146
پاسخ به سوالات پیش بینی شده در مورد کمپین اجباری در رنج شاسی FH/FM/RB
س1 : علت این کمپین چیست؟
پ 1 :این کمپین نرم افزاری برای بهبود نظارت و کنترل خروج و دفع گازها منتشر شده است.
س2: آیا این مشکل برای همه خودروها پیش می آید؟
پ2 : این یک بهروزرسانی نرمافزاری عمومی برای همه خودروهای دارای موتورهای Euro 6 D11/D13/16 است که تا 2019-w10 ساخته شدهاند. با این حال، به دلیل مسائل فنی، جمعیت کامیون ها به ترتیب از طریق کمپین های مختلف مدیریت می شود.
س3 : به جز اینکه کمپین انجام می شود، چه تاثیری برای مشتری نهایی دارد؟
پ3 : نرم افزار جدید برای انطباق خودرو اجباری است.
س4: پیامدهای تغییرات در کمپین برای مشتری نهایی چیست؟
پ4: انتظار نمی رود که تغییر خاصی برای کاربر به وجود بیاید.
س5 : برای حل این مشکل چه کار بیشتری از دستتان برمی آید؟
پ5: وسایل نقلیه ای که به طور بالقوه دارای SCR نامناسب هستند، به طور جداگانه با کارگاه تماس گرفته میشود تا از آنها بازدید شود.
س6: آیا مشتریان باید برای این کمپین هزینه ای پرداخت کنند؟
پ6: خیر، تمام هزینه های مربوط به کارگاه توسط شرکت کامیونهای ولوو پرداخت میشود.