تهویۀ محفظۀ میل لنگ بسته
تهویۀ محفظۀ میل لنگ بسته از نشتی گازهای خطرناک به هوای اطراف جلوگیری میکند.
انواع محصول
CCV-C
CCV-C (تهویۀ محفظۀ میل لنگ بسته – بسته شده) یک نوع تهویۀ محفظۀ میل لنگ کاملا بسته است. گازهای محفظۀ میل لنگ از طریق جدا کنندۀ روغن و سانتریفیوژ به شارژر توربو بازگردانده میشود. در سانتریفیوژ، باقیمانده های روغن از گازها فیلتر می شوند. کاغذ صافی باید یک بار در سال یا برای هر 100000 کیلومتر تعویض شود. گازهای خروجی شارژر توربو به محفظۀ احتراق موتور هدایت شده و قبل از خروج از لولۀ اگزوز سوزانده می شوند. در نتیجه یک موتور پاک و درزگیری شده با انتشار ذرات کم به وجود می آید. از CCV-C برای دماهای محیطی تا 25- درجۀ سانتیگراد استفاده می شود.
تهویۀ محفظۀ میل لنگ بسته به فیلتراسیون موثر ذره با بازدهی اسمی بسیار بالا کمک می کند. عملکرد و کارایی سیستم با OBD (تشخیص روی برد) تضمین می شوند، که عوامل موثر بر انتشار آلاینده را تحت نظر داشته و از طریق لامپهای اعلام به راننده هشدار داده و در صورت امکان اصلاح کدهای خطا را نمایش می دهد.
ویژگیها و مزایا
- سیستم CCV یک موتور سازگار با محیط زیست و بسیار پاک را به وجود می آورد.
CCV-OX
CCV-OX (تهویۀ محفظۀ میل لنگ بسته – باز شده) یک سیستم تهویۀ محفظۀ میل لنگ باز با تفکیک کنندۀ روغن و سانتریفیوژ گاز بدون نیاز به نگهداری است، که در آن میزان روغن گازها تا مقدار بیشتری کاهش پیدا میکند. این یک گزینۀ توصیه شده و سازگار با محیط زیست برای رانندگی در مناطق سردسیر است. مانند CCV-C، کاغذ صافی باید بعد از هر 100000 کیلومتر یا یک بار در سال تعویض شود.